Ryhmäliikunta / Gruppmotion

Roller

Tunnilla vahvistetaan lihaksia ja lisätään liikkuvuutta aktiivisellä venytyksillä ja rentoutetaan lihaksia sekä lihaskalvoja erilaisilla rullauksilla.

Vi stärker musklerna och ökar rörligheten med aktiva tänjningar och slappnar av i muskler och bindvävnad med olika rullningar.

Kinesis +

Tunti sopii sinulle jos olet aloittelija,tarvitset kuntouttavaa harjoitusta tai muuten rauhallisempaa tempoa. Harjoitus on sovellettu ikäihmisille ja liikkeitä tehdään sekä matolla, että seisten. Voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta!

Passar dig som är nybörjare eller behöver rehabiliterande träning eller gärna väljer ett lugnare tempo. Träningen är anpassad för äldre och vi tränar också både på matta och stående. Kraft, balans och vighet!

Wake-up Stretch

Venyttelyä koko keholle. Tunnilla keskitytään parantamaan nivelten liikkuvuutta, sisältää lyhyen alkulämmittelyn.

Tänjning för hela kroppen. Vi koncentrerar oss på att förbättra ledernas rörlighet, innehåller lätt uppvärmning.

LesMills BodyPump

Yksinkertaista, mutta haastavaa musiikin tahtiin tehtävää voimaharjoittelua koko vartalolle. Välineenä on levytanko painoineen. Vastuksen voit helposti säätää oman tasosi mukaan.

En enkel men utmanande styrketräning för hela kroppen i takt med musiken. Som redskap skivstång med vikter som du lätt kan justera enligt egen nivå.

LesMills BodyBalance

Les Mills BodyBalance on joogan, taichiin ja pilateksen pohjaantuva harjoittelumuoto. Tunnilla harjoitetaan tasapainoa, liikkuvuutta ja rentoudutaan. Harjoituksen aikana ei käytetä kenkiä eikä sukkia.

Les Mills BodyBalance grundar sig på jooga, tai chi och pilates. Vi tränar balans, rörlighet och avslappning. Under träningen använder vi inte skor eller strumpor.

Terveselkä / Friskrygg

Vahvista selkääsi! Tunti sisältää lämmittelyn sekä lihaskuntoa, rangan liikkuvuutta ja kehonhallintaa kehittäviä liikkeitä.

Stärk din rygg! Timmen innehåller uppvärmning, muskelstyrka, rörlighet och stabilitet.

Kinesis

Kinesis on monipuolinen kiertoharjoittelu tunti, jossa pystyt itse määrittelemään oman suoritus temposi & vastukset sinulle sopivaksi. Kinesis tunnilla harjoittelemme lihasvoimaa, tasapainoa ja kestävyyttä. Tunnit alkavat kevyellä lämmittelyllä ja päättyvät venyttellen.

Kinesis är en mångsidig cirkelträning där du själv kan avgöra tempo och motstånd. Vi tränar muskelstyrka, balans och uthållighet. Vi börjar med lätt uppvärmning och avslutar med stretch.

Bike 45

Sisäpyöräily tunti joka kehittää hapenottokykyä ja polttaa kaloreita. Tehokkaalla ja energisellä tunnilla pärjää niin aloittelija kuin, kauemmin jo treenannut. Jättämättä ketään kylmäksi! Tunnilla pyöräilemme ylämäkiä, otamme spurtteja ja nautimme hyvästä mukaansa tempaavasta musiikista!

Inomhus cykling som förbättrar syreupptagningsförmågan och förbränner kalorier. På den effektiva och energiska timmen klarar sig nybörjare som erfarna tränare. Vi cyklar i uppförsbackar, tar spurter och njuter av medryckande musik.

Les Mills BodyAttack

Tässä energisessä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet,sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet. Energinen ohjaaja ja vauhdikas musiikki motivoivat osallistujia yltämään tavoitteisiinsa.

BodyAttack är en högintensiv klass med intervallträning där atletiska aerobicrörelser kombineras med styrka och stabiliteringsövningar. Dynamiska rörelser och kraftfull musik motiverar alla att nå sina egna träningsmål från helgmotionär till superatlet!

LesMills Tone

Tone on yhdistelmä lihaskuntoa, kestävyyttä ja keskivartalotreeniä. Askelkyykyt, kyykyt, toiminnallinen harjoittelu ja kuminauhaliikkeet haastavat kehoasi ja polttavat kaloreita.

Tone ger dig den optimala blandningen av styrka, kondition och bålträning. Den utmanande blandningen av utfall, knäböj, funktionell träning och övningar med gummiband hjälper dig att höja pulsen och ta din träning till nästa nivå.

Latin Mix

Mukaansa tempaavaa lattarimusiikia,vauhdikkaalla ja energisellä koreografialla, joka antaa kyytiä koko kropalle päästä varpaisiin! Tunnilla tanssitaan mm.salsan,merenquen, cumbian, cha chan ja reaqqetonin rytmeissä. Nostetaan sykkeet ja tanssitossut kattoon! Hiki pisaroilta tällä tunnilla ei vältytä! Mukaasi tunnille tarvitset juomapullon ja sisäkengät.

Medryckande latinomusik med fartfylld och energisk koreografi från topp till tå. Vi dansar salsa, merengue, cumbia, cha cha och reaggeton. Pulsen upp och tossorna mot taket! Svettdropparna kan du inte undvika, ta med dig innetossor och drickaflaska.

Yin Jooga

Lempeä, mutta voimakkaasti vaikuttava Yin-joogaharjoitus avaa kehon ja mielen kireyksiä. Aktiivisen tekemisen sijaan jooga-asanoihin rauhoitutaan useiksi minuuteiksi kerrallaan, mikä ohjaa kehon ja mielen luontevasti olemisen ja kuuntelun tilaan. Suorittamisen sijaan annetaan tilaa läsnäololle ja palautumiselle.

Mild men kraftfull Yin Yoga övning öppnar spänningar i kropp och själ. I stället för aktiva rörelser lugnar vi oss i yoga asana för flere minuter i gången vilket leder till att kropp och själ går naturligt in i ett tillstånd som lyssnar till kroppen. I stället för utförande ges utrymme för närvaro och återhämtning.

Les Mills Athletic Grit

GRIT Athletic vaativa korkeatehoinen (HIIT) treeni, johon on haettu vaikutteita eri urheilulajien maailmasta. Tunti kehittää nimensä mukaisesti kehon atleettisia ominaisuuksia: ketteryyttä, nopeutta, koordinaatiota sekä räjähtävyyttä.

GRIT Athletic Explosiv HIIT träning som gör dig snabbare och starkare. Här använder du dig av stepbräde och viktplattor som redskap för att öka intensiteten. Grit Athletic kommer att få dig ge allt och lite till.

Aerial Yoga

Aerial yoga eli ilmajooga tunti on yhdistelmä perinteisestä lattia joogasta ja ilma-akrobatiasta. Tunnilla käytämme apuvälineenä katosta roikkuvaa ilma-jooga kangasta eli hammockia. Hammock toimii tunnin aikana liikkeiden ja kehon tukena, näin haastaviakin liikkeitä voidaan tehdä monipuolisesti ja ennen kaikkea turvallisesti. Rauhallinen tunti huoltaa sekä kehoa, että mieltä. Tunnille saapuessasi pukeudu ihoa myötäileviin vaatteisiin, pitkähihaiseen paitaan ja housuihin. Halutessasi voit ottaa mukaan villasukat. Huomioithan että sormukset, korut ja terävät osat vaatteissa esim. vetoketju vaurioittavat kangasta, jätäthän ne siis kotiin.

Aerial yoga eller luftyoga är en kombination av traditionell golv yoga och luft-akrobatik. På timmen använder vi oss av tyg ämnat för luft-yoga som hänger från taket, s.k hammock. Hammocken stöder rörelserna och kroppen så att även mera krävande rörelser kan utföras mångsidigt och tryggt. En lugn timme som sköter både kropp och själ. Klä dig med klädesplagg som är mera åtsittande, långärmad skjorta och byxor. Om du önskar kan du ta med dig yllesockor. Observera att smycken, ringar och vassa föremål i kläder s.s dragked orsakar skada på tyget, så lämna dem hemma.